Handelsvilkår

Vilkår og betingelser for Yummii Yummii

Caspero ApS
Købmagergade 45, 1. etasje
1150 København
Tel: +4529103325
CVR: DK43858106

Betaling

Yummii Yummii aksepterer onlinebetalinger via Dankort, Visa/Dankort, Mobilepay Online og ApplePay.

Betalingen blir først trukket fra kontoen din når den fysiske varen er sendt eller det virtuelle produktet er opprettet, med mindre annet er avtalt eller angitt i bestillingen din. Reservering av beløpNår du bruker betalingskort, debetkort eller kredittkort, reserveres transaksjonsbeløpet. Dette beløpet reserveres inntil nettbutikken har behandlet og sendt bestillingen din. Når bestillingen er sendt, belastes pengene fra kontoen din. Reservasjonsperioden avhenger av produktet/tjenesten.

Autorisasjon på debetkort

Når du bruker debetkort, vil du se at pengene er reservert på kontoen din og at din tilgjengelige saldo vil være lavere. Hvis du eller nettbutikken senere kansellerer bestillingen, kan ikke nettbutikken trekke pengene, men reservasjonen vil forbli i en periode. Vær oppmerksom på at kun banken din (eller kortutstederen) kan kansellere reservasjonen.

Autorisasjon på kredittkort

Pengene blir først trukket fra kontoen din og vises på kontoutskriften når nettbutikken behandler og trekker betalingen for bestillingen din.

Alle beløp på nettstedet inkluderer merverdiavgift.
Nettstedet bruker følgende valutaer for prisangivelse:
Danmark – danske kroner (DKK)

Yummii Yummii bruker en sikker betalingsserver som krypterer all informasjon ved hjelp av SSL-protokollen, noe som betyr at dataene dine er sikre og ikke kan leses av utenforstående.

Yummii Yummiis egen nettside bruker også SSL-protokollkryptering.

Levering

Leveringstiden for bestillingen din er 1-3 virkedager.

Yummii Yummii sender varer ved hjelp av følgende tjenester: GLS - Privat, GLS - Pakkebutikk, PostNord - Privat, PostNord - Valgfritt leveringssted

Fraktkostnadene beregnes ut fra vekten.

Du kan velge mellom å få pakken levert «uten levering» eller «med levering».


Du vil alltid motta et sporingsnummer slik at du kan følge pakken fra vårt lager til din dør.

Angrerett

Du har 14 dagers returrett på varer kjøpt på nettstedet, med mindre annet er avtalt eller angitt i bestillingen din.

14-dagersfristen starter på dagen bestillingen leveres.

Du er ansvarlig for eventuelle returkostnader.

Forespørsler om kansellering må meldes til oss senest 14 dager etter levering og må være mottatt av oss senest 14 dager etter at vi har blitt informert om at du benytter deg av angreretten.

Forespørsler om å utøve angreretten må sendes via e-post til info@yummiiyummii.com. Meldingen må tydelig angi at du ønsker å utøve angreretten.

Varens tilstand ved retur

Du er ansvarlig for enhver verdiforringelse av varen som skyldes håndtering utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon. Dette betyr at du kan prøve varene på samme måte som om du handlet i en fysisk butikk.

Hvis varene er prøvd utover det som er beskrevet ovenfor, anses de som brukte og med redusert verdi. Dette betyr at hvis du kansellerer kjøpet, vil du få tilbake en mindre del eller ingenting av kjøpesummen. Det er opp til Yummii Yummii å vurdere varens tilstand.

Reklamasjonsrett

Det er 2 års reklamasjonsrett på produkter i henhold til dansk lov om salg av varer. Reklamasjonsretten gjelder alle feil i programvare, materialer og produksjon.

Reklamasjoner vedrørende feil og mangler må meldes til Yummii Yummii innen rimelig tid etter mottak av varene. 
Maksimalt to måneder anses som rimelig tid, med mindre annet er avtalt.
Vi refunderer rimelige fraktkostnader.

Reklamasjonen bortfaller ved feil eller unormal bruk av produktet.

Yummii Yummii dekker returkostnadene i rimelig omfang.

For retur, vennligst kontakt selskapet:

Yummii Yummii
Købmagergade 45, 1. etasje
Tel: +4529103325

Reklamasjoner aksepteres ikke hvis de sendes med etterbetaling.

Kunde- og personvernpolicy

Vi videreselger ikke personopplysninger og videreformidler ikke dine personopplysninger til andre; de lagres kun i vår kundedatabase. Du kan når som helst få slettet opplysningene dine.

For at du skal kunne inngå en avtale med Yummii Yummii, trenger vi følgende opplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-postadresse

Vi registrerer dine personopplysninger for å kunne levere varene til deg.

Personopplysninger registreres hos Yummii Yummii og lagres i opptil fem år, hvoretter opplysningene slettes.

Når personopplysninger samles inn via vår nettside, sørger vi for at dette alltid skjer med ditt uttrykkelige samtykke, slik at du er informert om nøyaktig hvilke opplysninger som samles inn og hvorfor.

Direktøren og de ansatte i Yummii Yummii har tilgang til opplysningene som er registrert om deg.

Behandlingsansvarlig hos Yummii Yummii er: Casper Olsen

Vi lagrer eller overfører ikke kundeinformasjon i kryptert form.

Som registrert bruker av Yummii Yummii har du alltid rett til å protestere mot registreringen. Du har også rett til å få tilgang til informasjonen som er registrert om deg. Du har disse rettighetene i henhold til personopplysningsloven, og eventuelle henvendelser i denne forbindelse bør rettes til info@yummiiyummii.com.

Informasjonskapsler
https://www.yummiiyummii.no/ bruker informasjonskapsler for å optimalisere nettstedet og dets funksjonalitet, slik at besøket ditt blir så enkelt som mulig.

Du kan når som helst slette informasjonskapsler fra datamaskinen din. Se instruksjonene på Informasjonskapsler og personvernpolicy for nettbutikken.

Loggstatistikk
Vi bruker loggstatistikk på https://www.yummiiyummii.no/, noe som betyr at et statistikk-system samler inn informasjon som kan gi et statistisk bilde av hvor mange besøkende vi har, hvor de kommer fra, hvor på nettstedet de forlater det osv.

Loggstatistikken brukes utelukkende til å optimalisere nettstedet Yummii Yummii.

Forbrukerbeskyttelse

Les mer om din beskyttelse som forbruker når du kjøper via en PensoPay-betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klager

Klager på varer eller tjenester kan sendes til Nævnenes Hus, Forbrukerklagemidlingsteamet, Toldboden 2, 8800 Viborg via klageportalen til Nævnenes Hus. Mæglingsgruppen vil forsøke å løse tvisten gjennom mekling, og hvis det ikke finnes noen løsning, kan du sende klagen din til Forbrukerklagenemnda.

Som hovedregel må varene eller tjenestene du ønsker å klage på, ha kostet minst 1 110 DKK og ikke mer enn 100 000 DKK for at du skal kunne klage. For klager på klær og sko må prisen generelt være minst 720 DKK. Beløpsgrensene kan endres. Du må betale et gebyr for å få behandlet klagen din. Du kan også bruke EU-kommisjonens elektroniske klageportal til å sende inn en klage. Dette er særlig relevant hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klager kan sendes inn her:
http://ec.europa.eu/odr

Når du sender inn en klage, vennligst oppgi vår e-postadresse info@yummiiyummii.com