Levering og retur
Frakt og levering
Hos YUMMII YUMMII tilbyr vi gratis frakt i Norge på bestillinger over 600 NOK når de leveres til en pakkebutikk eller til arbeidsplassen.
Vi streber etter å sikre at du mottar bestillingen din innen 1-3 virkedager fra datoen du la inn bestillingen. Hvis de bestilte varene mot forventning ikke er på lager, eller hvis det oppstår en annen uforutsett feil, vil vår kundeservice kontakte deg så snart som mulig for å finne en løsning. Levering til en pakkeshop
Få pakken levert til en pakkebutikk i nærheten av deg for 60 NOK. Hvis du handler for over 600 NOK, er frakten gratis.
Levering til forretningsadresse
Få pakken levert til arbeidsplassen din for 230 NOK. Hvis du handler for over 600 NOK, er frakten gratis.
Kvittering
Du må signere for varene ved mottak/henting. Kvitteringen signeres av deg eller andre personer på leveringsadressen og er bindende for deg. Vær oppmerksom på at du bærer risikoen for varene etter levering. Hvis pakken og/eller innholdet er skadet, må du umiddelbart kontakte vår kundeservice. Hvis du ønsker å klage på feil eller mangler, må du informere oss om dette via e-post til info@yummiiyummii.com eller på telefon +45 29103325.
Retur og bytte Hvis du ønsker å returnere en vare kjøpt fra YUMMII YUMMII, har du 30 dagers angrerett fra den dagen du mottok varen. Returkostnaden er £3,99, med mindre du bytter til andre varer, i hvilket tilfelle returen er gratis. Hvis du ønsker å returnere en vare, vennligst send en e-post til info@yummiiyummii.com. Pakk deretter varen forsvarlig i originalemballasjen og returner pakken så snart som mulig, og senest innen 14 dager. Pakken skal leveres til Postnord, der du hentet varen. Oppbevar postkvitteringen og eventuelt sporingsnummer. Vær oppmerksom på at vi ikke aksepterer pakker sendt med kontant betaling ved levering. Send pakken til:Yummii Yummii
Kirkerupvej 17, 4000 Roskilde
Vær oppmerksom på at YUMMII YUMMII ikke bytter varer. Hvis du ønsker å bytte varen din, må du følge returprosessen beskrevet ovenfor og deretter legge inn en ny bestilling i nettbutikken vår.
RefusjonVi refunderer alltid pengene dine til samme betalingsmåte som du brukte til å betale for varene dine innen 5 virkedager fra den dagen vi mottar varene dine tilbake på vårt lager.
Varens tilstand når du returnerer denDu er kun ansvarlig for verdifall på varen som skyldes håndtering utover det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon. Med andre ord må du ikke ha brukt varene. Hvis vi kan fastslå at varene har blitt testet, anser vi dem som brukte, noe som betyr at hvis du kansellerer kjøpet, vil du bare få tilbake en del av eller ingen av kjøpesummen, avhengig av varens kommersielle verdi. For å få full refusjon må du gjøre det samme som du ville gjort i en fysisk butikk; du kan se på varene, men ikke prøve dem. Vi estimerer verdien basert på en spesifikk vurdering av de returnerte varene. Du er ansvarlig for fraktkostnadene forbundet med retur av varene. Du er ansvarlig for eventuelle skader som kan oppstå under transporten. Ditt krav om refusjon inkluderer ikke gebyrer for bruk av kredittkort eller andre betalingsmidler som vi har betalt til innløseren.
Hvis du mottar feil vare, må du kontakte kundeservice så snart som mulig. Returner varen til oss, så sender vi deg en ny vare gratis. Ved feilleverte varer er returforsendelsen selvfølgelig også gratis for deg, og du følger samme fremgangsmåte som ved retur.